piątek, 4 września 2015

♦Informacja♦Blog tymczasowo zawieszony.

Przybywam z nową bardzo ważną informacją.
Niestety,albo stety zdecydowałam się tymczasowo zawiesić swoją działalność tutaj.Nie jest to spowodowane brakiem weny czy motywacji,bo tego nie brakuje.Nawet nie wiecie jak wasze komentarze potrafią uskrzydlić!Dziękuję bardzo :* 
Moja nieobecność tutaj potrwa do początku października.Są dwa powodu.Miły i mniej miły. 
Ten mniej przyjemny to po prostu przestawienie się z trybu Free na tryb Busy.Zobowiązałam się w tym roku szkolnym do wielu bardzo czasochłonnych rzeczy.Konkurs.Chcę się do tego bardzo dobrze przygotować,bo jest to wielka szansa,aby spełnić swoje marzenia i cały wrzesień to nauka i obalanie biologi.
Drugi,myślę przełomowy dla mnie i tego opowiadania to pewien bardzo ciekawy projekt.Dla mnie brzmi zachęcająco i mogę na 80% powiedzieć,że dojdzie do skutku :) Potrzeba mi i pewnej osobie trochę czasu,ale jeżeli się uda to będzie super,ekstra miło i przyjemnie.Jeżeli nie to zobaczymy co z tego wyjdzie.Never Give Up! 
Czas braku aktywności na Fly,Fall.Hope nie oznacza braku aktywności na Waszych blogach.Postaram się w miarę systematycznie czytać i komentować Wasze opowiadania żeby nie narobić sobie zaległości,więc proszę Was bardzo zostawiajcie w zakładce spam (ale pod rozdziałem też możecie,bo to dla mnie żadna różnica,ale jeżeli istnieje "spam" to jest to uporządkowane) 
Tak więc pewnie nikogo to nie obchodzi,ale wolałam napisać jakąś wiadomość niż zniknąć bez śladu,bo tak nie potrafię :( 
Do zobaczenie :*** 

2 komentarze:

  1. Smutek, smutek, smutek, ale wiadomo. Są rzeczy ważne i ważniejsze. :)
    Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli. Życzę powodzenia na konkursie i w ogóle!
    Czekam na Twój powrót. :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń